Related Articles

Leave a Reply

26 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Only Cryptos
Only Cryptos
4 months ago

BEDAVA DOGECOİN VE LİTCOİN MİNİNG KANALIMDA! ÖDEME KANITLI !!

Özkan Şahin
Özkan Şahin
4 months ago

yav ne oldu
hani doge 1$ olcak
uçacak kaçacak diyen uzmanlar
siz bu işten anlamıyorsunuz
giden kendinize tekstil de
ortacı olun😂😂😂😂

Cihan Solentas
Cihan Solentas
4 months ago

🚀$$$ DOGECOİN $$$🚀

Muhammed Turan
Muhammed Turan
4 months ago

Hocam doge listelenmedi mi coin bese pro da ?

Ahmet Safir
Ahmet Safir
4 months ago

129milyar doge var seneye 250milyar olur sınırsız üretim var dogede elinizde patlamasın soğuk cüzdandaki dogeler bir çıkarsa doge sıfırlar arkadaşlar bilginize kazığı sokmayın kendinize

picea orientalis
picea orientalis
4 months ago

Elon musk in bizim gibi garibanın parasına ihtiyacı mi var didik ,paramız eridi gitti

Bahri Özdemiroğlu
Bahri Özdemiroğlu
4 months ago

Yine aldım hocam sayende ya batacagim ya çıkacağım .

kemal duman
kemal duman
4 months ago

ya elon diyosunda kardeşim btc yi düşürüyo madem dogenin arkasında elon var doge niye düştüarzı sınırsız bi doge 1 dolar olacakmışta falanda filanda her saat 10 milyon doge üretiyolar onlarıda anlat

Xantr ick
Xantr ick
4 months ago

Yarın Elon ben coin çıkardım dese doge'a ne olacak adamın bir duruşu yok ki 2 gün sonra doge u öldürür maymun coine girer belli olmaz..

Eren Çevik
Eren Çevik
4 months ago

Köyün birisinde dellallar çağrı da bulunuyor azrail çocuk dağıtıyor çocuğu olmayan gelsin diye… yıllar sonra zar zor bir çocuk sahibi olan yılgın eşe cevaben, aman…. anam …elimdeki, çocuğu almasında… ben çocuk mocuk istemem…valla arkadaşlar şu piyasanın haline bakınca cüzzi birikimlerimiz kısa vadede degerini korusa en azından şiba için yine şükredelim….derim…

Amatör Akvaryum TV
Amatör Akvaryum TV
4 months ago

Büyük balık küçük balığı her zaman yer

KEMAL KARAAĞAÇ
KEMAL KARAAĞAÇ
4 months ago

Arkadaslar bu kripto paralar yılbaşina kadar ocak subata kadar duzelmezzzzzzzz ben kardan zarar edip çıktım niye bekliyim yedi sekiz ay

KEMAL KARAAĞAÇ
KEMAL KARAAĞAÇ
4 months ago

Elon ayagina sıktı btc yi karalamakla yoksa doge simdiye 2 dolarda olurduuuuuuuuu

BİTCOİN KAPISI
BİTCOİN KAPISI
4 months ago

Doge 1 DOLAR olmadan rahat durmaz o adam yapar ondaki para kimsede yok elon musk

Mehmet Fatih Halisçelik
Mehmet Fatih Halisçelik
4 months ago

Uzun vade de doge coin ne olur sedat bey

John Vin
John Vin
4 months ago

Let's Dogecoin Army!!!

To the 🌙!

oğuzhan bulut
oğuzhan bulut
4 months ago

Abi ihitiyacımız olan anlarda piyasada yoksun anlamadımki ben

özgür Açıkbaş
özgür Açıkbaş
4 months ago

Elon musk anl programına çıkarken program başlamadan operasyon yapıp dogecoin değerini düşürdüler elon muskda bitcoin de savaş açtı

KZL KZL
KZL KZL
4 months ago

Coinbesten önce uyardim hocam kendinize yer belirleyin ani çıkışta sonra iniş olur diye…

Gökhan Sevinç
Gökhan Sevinç
4 months ago

içimden bir ses…XRP…almamı söylüyor…

Dfghj Hgfsa
Dfghj Hgfsa
4 months ago

Arkadaslar birsey diyeyimmi en durust en gercekci en temiz bu arkadaş anlatiyor gayet sakin biraz ağir icide dişida birdir bu kardesimin yolun acik olsun kardesim yeni abone oldum size

Hayri Calıskan
Hayri Calıskan
4 months ago

Hocam elon musk taki para bende olsaydi slmdi bir twit atardim dogeyi cok seviyorum diye bak nasil patladi yukseldi gitti olurdu.ama yok 2000 lira attik oda 700 e dustu 1300 lira zarardayim

Baybars Berke
Baybars Berke
4 months ago

aga millet hemen parayi vuralim diyor sabir hic yok ,neymis dogecoin birseye yaramazmis sanki diger coinlar neye yaradigini biliyorlarda ,,hic degilse coinin arkasinda bir is adami diger coinlarin arkasinda kimse yok . adam sadece 1 twete ucuruyorsa dusun artik ne kadar guclu biri

Hayri Calıskan
Hayri Calıskan
4 months ago

Hocam siz dogecin durdurulamaz dedikce dusuyor.sen bize bunlari bitcoin ile anlattin xrp ile anlattin chz ile anlattin😮😅

Baybars Berke
Baybars Berke
4 months ago

dogecoin karsiti proflar dolmus yoruma hep agliyacaksaniz girmeyin markete bu kadar basit

SAmi ÜNAL TÜRKİYE
SAmi ÜNAL TÜRKİYE
4 months ago

Zararı kurtarirsak dogecoin i satarım net elin maskara si olduk 😀gopek ısırdı herkesi 🐶🐶

26
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x