Terra - LUNA

TERRA CLASSİC VE COİN PİYASASI BU GECE BİR ACAYİP!

YouTube video


Merhaba ben Kaan ULUCAN Dünyada kripto para yazılımı yapabilen az sayıda kişiden biriyim. Bu Kanalda Bitcoin ve diğer altcoinleri yazılımsal açıdan inceliyoruz güvenlik protokollerini inceliyoruz. Gelecekteki en güvenilir kripto paraları sizler için bulmaya çalışacağız.

@Luna #shibainu ‎#shirtum #shiba @Evaluna Montaner @luna @luna #btc #luna #terra #lunaterra #coin
#airdrop #kripto #bitcoin #kriptopara #btc #cryptocurrency #crypto #dolar #altcoin #bitcoint #r #yat #borsa #kriptohaber #ethereum #blockchain #bedavaparakazanma #btcturk #finans #dogecoin #kriptoparahaberleri #binance #bitcoins #n #coin #eth #altcoins #ripple #para #teknikanaliz #bhfyp #giri #bitcoinnews #ekonomi #paribu #exchange #bitcoincash #bitcointrading #cryptocurrencies #dolar #cryptomining #alt #xrp #doge #zcash #trade #cloudmining #zcoin #investment #monero #bytecoin #cryptonews #dash #likeforlikes #bist #forex #financialfreedom #networkmarketing #bitcoinindia #cryptos #mining #youtubeparakazanma #airdop #airdrops #binance #parakazanma
#bedavaparakazanma #bitcoincash #bitcoin2022 #ücretsizkazanç
yatırım tavsiyesi değildir
#airdrop #bitcoinanaliz #bitcoinbutton #bitcoin2022 #bedavaparakazanma #btc #bitcoincash #bitayborsası
#referansbonusu #btc #black #bitcoincash #bitcoin2022 #bitcoinbutton #bitcoinanaliz #airdrop #black.com #10dollar #internettenparakazanma #yatırımsızparakazanma #bitcoin kritik seviye uyarısı bitcoin analiz – btc analiz #bitcoinanaliz ”bitcoin altcoin nedir” #bitcoinbutton #bitcoinanalizi #bitcoinminer #bitcoinanaliz #bitcoinde #bitcoinhaber #bitcoinkazan #bitcoinbutton mystery box #bitcoincrash #bitcoincash #bitcoinclub #bitcoinconference2021 #bitcoincash price action #bitcoinchipsblastgame2022 #bitcoincity #bitcoincurrency #bitcoinearningapp #bitcoinearning #bitcoineraapp #bitcoinelsalvador #bitcoinearningappwithpaymentproof #bitcoinearningfree #bitcoineducation #bitcoinearninggame #bitcoinforbeginners #bitcoinfaucet #bitcoingenerator #bitcoinindia #bitcoininvestment #bitcoininnepali #bitcoiniojo #bitcoinindonesia #bitcoinlegend #bitcoinnews #bitcoinoptions #bitcoinprice #bitcoinpop #bitcoinpump #bitcoinpriceprediction
#airdrop #bitcoinanaliz #bitcoinbutton #bitcoin2022 #bedavaparakazanma #btc #bitcoincash #bitayborsası
#referansbonusu #btc #black #bitcoincash #bitcoin2022 #bitcoinbutton #bitcoinanaliz #airdrop #black.com #10dollar #internettenparakazanma #yatırımsızparakazanma #bitcoin kritik seviye uyarısı bitcoin analiz – btc analiz #bitcoinanaliz ”bitcoin altcoin nedir” #bitcoinbutton #bitcoinanalizi #bitcoinminer #bitcoinanaliz #bitcoinde #bitcoinhaber #bitcoinkazan #bitcoinbutton mystery box #bitcoincrash #bitcoincash #bitcoinclub #bitcoinconference2021 #bitcoincash price action #bitcoinchipsblastgame2022 #bitcoincity #bitcoincurrency #bitcoinearningapp #bitcoinearning #bitcoineraapp #bitcoinelsalvador

source

ArabicChinese (Simplified)DutchEnglishFrenchGermanIndonesianItalianJapanesePortugueseRussianSpanishTurkish

Related Articles

42 Comments

  1. Safmisiniz arkadaşlar yakım var diye o gün yükseltirler mi saniyorsunuz adam toplar biranda yakabilir herşey mümkün önce dusecekki sonra çıksın yayı germeden oku atamazsın

  2. Sistem ne kadar daha stabil coin olmadan yani manuel çalıştırılabilir? Ve bu kadar para başka bir coine girmiş olsaydı neler neler olurdu….an itibariyle günden güne çöp olma yolunda ilerliyor bu süreç sizce normal mi?

  3. Kaan dostum senlik bir durum değil tabiki de herşeyi bilebilmen mümkün değil bir durum iyi veya kötü lunc akibeti ne olacak tam yoluna girdi derken üst üste gelen darbeler yatırımcıyı ve bizleri korkutuyor bir bildiğin var sa eğer paylaşman rica ederim.

  4. Kağan yaşıyormusun bir yaşam belirtisi ver . Ortalık 56 oldu bilgileri akşam bekliyoruz sende. Şu vakıfta ve yazimcilara yaz. Yakımı yapsinlar

  5. İnsanların ahını alıyorsun yazık günah kardeşim bana bu adamı savun mayın lan dün yükselicek dedi hani yerle bir oldu amck

  6. Cok guzel tanidik seni lunc basligi altinda kala koini millete gecirdin karini aldin bukadar olumsuz yorumu okuyup bir cevap vermiyorsun insanlarin hakkina girdin serefsizlik yaptin .

  7. Bu kadar olay oluyor ve sen yoksun Kaan en eski takipçin olarak şuan kızıyorum. En azından bir yazı dahi yok yazık sana

  8. Cz yine yaptı yapacağını normal alım satımda yakım yok,vakıfla cz restleşiyor bence..cz önce vakıfın yakım yapmasını istiyor sonra kendisi yakım yapacak muhtemelen…bakalım neler olacak

  9. Şahsen ben Kaan Ulucan'ın DOLANDIRICI Olduğuna inanmıyorum…İnanmama sebeplerim şunlar:
    1- 6 mayıs Terra Luna çöküşünde traderların %90ı bu coin çöp satın çıkın derken Kaan ve bir kaç analizci tam tersini söyledi ve gerçek ortaya çıktı,
    2- Coin ve blokchain yazılımı hakkında kimse zerre bilgi vermez iken ve ya kimsenin bu konu hakkında bilgisi yok iken Kaan bizi bilgilendirdi ve bilinçlendirdi.
    3- Son tanıttığı 3 protokol hakkında üzerine basa basa RİSKLİ,UZUN VADE DÜŞÜNÜN VE KİMSEYE ALIN SATIN DEMİYORUZ,HERKES KENDİ RİSKİNDEN SORUMLUDUR diye defalarca söyledi. Bence haklı ki bütün yayın yapan herkes aynısını söylüyor. Çünkü bu piyasada yalnız karar alıp bedelini iyi ya da kötü ödersiniz.
    4-Blochain belgesi göstersin diye baskı yapan kişilere sözüm kaç tane trader, analizci veya bu işi layığıyla yapan ki benimde takip ettiğim değerli şahsiyetler var. Hangisi belgesini ve bilgisin hepsini tamı tamıyla yayınlamış.
    5- Sözü edilen BOÇ tv de hiçbir dolandırıcılık ve kandırmaya yönelik bir şey göremedim ve ya sezmedim.
    Son olarak insanım bende yanılabilirim ama 2 yıldır bir fiil Coin piyasasında eğitim almış birisi olarak alım satım yapıyorum, araştırma yapıyorum riskimi hep kendim aldım .Şunu da eklemek istiyorum bir insanı linç etmek çok kolay karalamak çok kolay hele ki klavye başında sallayıp küfür etmek çok çok kolay. Kısacası dolandırıcı olduğunu düşünen takipten çıkar, şikayet eder ya da her ne yapmak isterse yapar ama hala bu kanalda durup tabiri caizse köylü kurnazlığı yapıp iyiyken iyi kötüyken hain ilan edip kolay yoldan kazanç sahibi olamaz. Son olarak ben Kaanı 60 kişi takip ederken de takipteydim şimdide öyleyim ve takipte kalacağım. Hiç bir düşüncem kimsenin şahsına karşı yapılmış bir düşünce değildir, bu yazıımın altına yapılan yorumlarda zerre kadar umrumda değildir. Duygu ve düşüncelerim bundan ibarettir.

  10. Arkadaşlar kimsenin birşey bildiği falan yok. Düştükçe düşüyo bu coin. Gece bir video atar nerelerden geldik diye

  11. Artık daha gerçekçi videolar çekmelisin Kasım sonunda 1-10 $ çoktan hayal oldu! Yakımı bile doğru uygulamayı beceremeyen bir blockchain zinciri. Zaten spot alım satımdan kesilmemesi hayal kırıklığı oldu üstüne bir de transferden bile tam anlamıyla beceremediler. Yatırımcı gelmez insanlar son kez güvendiği yere kar yağdığını gördü luna ve lunc ancak balinaların elinde al-sat coini olur başka bir cacık olmaz.. Üzgünüm Kaan lunayı kurtarmayacaklar, ekosistemde umurlarında değil.. Zaten bu savaş ve enflasyon ortamında yatırımcının gelmeyeceğini de biliyorlar.

  12. ABD lunc un önünü kesmek ve hem popülaritesini hem de yükselişini engellemek için xrp nin önünü açıyor sanki.

  13. bırak sen lunc u eco dan vektor dan kala dan bahset kitledin millete sahtekar üstüne üstlük birde sahte belge ile kala yi kitledin

  14. BOÇ TV neyin nesi ya, samette var videolarda. İnsanlara umut dağıtıp durdunuz bunca insan inandı size, güven kalmadı açıklama yapmanız şart oldu.. Yazık çok yazık.. Bu memlekette en son hayalleri de çaldınız tam oldu.

  15. Kaan topululuk senden bı beklentisi var bu insanlar abone oluyor seni izliyor sende para kazanıyorsun kalatanin k sından bile bahsetmiyon insanları salata yerine koyma seni buraya bu topluluk getirdi toplulukta bitirir 3 kuruş para kazandigin yanına kar kalmaz şerefin varsa bu insanlara bı açıklama yap

  16. Belkide o 0,00059 fırsattı kaçırdık
    Yakım makım deniyor kımırdamıyor ki hele sıfır atacak mümkün değil sahipleri zaten adam olsa böyle yaparlarmı yükselt millet parasını kurtarsın

  17. Hocam yıl sonuna kadar bile olsa olda en fazla 0,008 civarları olabilir belki
    2-3 ayda 1-10 usd olmasının hayali bile kurulamaz diyeceksiniz bir günde ne kadar düştüğünü gördünüz diye ama çıkış düşüş gibi olmaz bana çok abartı geliyor kısa zamanda o miktar gelmesi ha belki 3-5 seneye olabilir o ayrı

  18. Hocam kasım sonu 1 ile usd olması imkansız mümkün değil 1 mlyn adet var bende mesala 5 usd olsa bana 5 milyon usd vermeleri mümkünmü hocam

  19. Her defasında aynı şeyi düşündüm Kaan video atmadan önce birazcık toparlıyor bı video atıyor uçacak kaçak diye sonra bir bakıyorum düşmüş ve düştüğü zamanlar da video atmıyor bu arkadaşın farklı bir çıkarı var bence isterseniz bu bahsettiğim şekilde takip edin ytd

  20. Abi yükseliş hâlâ gelmedi binance yakımı askıya aldı senden video bekliyoruz görüşlerin bizim için önemli 👍

  21. 150 tane video çekip lunc anlatıyor ama ne hikmetse etikete shiba yazıyor
    Üstelik omerus vektör kalata gibi fiyaskolar var ve hala zengin olcaz diyen insanlar var. Artık bişey diyemiyorum çünkü bu mallığı açıklayacak kelime yok

  22. Bu adamin bisey bildigi yok arkadaslar.2 yil onceki videolarini izleyin.ordada universite ucak teknoloji bolumunu okudum diyor. Ne ayak bu. Şikayet edin bu adami

Back to top button